viernes, 11 de enero de 2013

Nire ametsa ez da atzerria

Garagardo artean ideia bat bota zidaten. Kazetaria izanik nire ametsa atzerrira joatea eta bertan nire jardunagatik ezaguna izatea beharko litzateke, eta horregatik etxean nire izena goraipatzea. Eta ulertu nuen zer esan nahi zuten. Polita izan behar da ezustean atzerritik dei bat jasotzea, bizitza eroso bat eramaten lagunduko didan lanpostu bat eskainiz. Erraza da neure burua imaginatzea Pulitzer saria jasotzen eta ondoren idaztearen plazer hutsagatik zutabe bat astean publikatzearekin konformatzea. Nire sinadura ogia ordaintzeko adina ezaguna izango da. Liburu bat idatziko dut eta laster, J.K.Rowlingen antzera ibiliko naiz aleak sinatzen, liburudendetan ilarak sortzen eta Warner Brosen eskaintzak ukatzen Disneyri eskubideak saltzeko. Amets polita, noski, lotan mila bider dastatzeko modukoa.

Baina niretzat nahikoa da, eta askoz politagoa ere, nire herritik nire herriarentzat idaztea, atzerrira begira ahal dudanean (bidaiatzeko pasioa ezin dut ahaztu), baina oinak etxean ditudala. Berdin zait nire izena ezaguna ez izatea eta egunez egun lan munduan toki bat izatea merezi dudala erakusteko borrokatu behar izatea. Niretzat guzti horren ordainik politena da ondokoek lan txukuna egin dudala esaten didatenean, proiektu berriak abian jartzen direnean nire iritzia kontuan hartzen dutenean, telefonoa altxatu eta esker hitzak entzuten ditudanean. Gutxitan izaten da, baina horiek baloratzen ditut nik. Ohore bat da hemen idazten dena atzerrian irakurtzea (eta ez alderantziz), eta halako batean, teknologia berriek eskaintzen diguten nazioartekotasunari esker munduko edozein txokotan nire izenaren azpian dagoena irakurri ahal izatea.

Hori da nire benetako ametsa, ohetik kanpo amesten diren horietakoa, eta pausoz pauso lortu daitekena. Beti esan didate ez naizela handinahiegia, baina nire anbizioa horrekin asetuko nuke.




No hay comentarios: